یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

بازپخش (1): به نام او ...

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ


شوخی که نیست! صدا و سیما با آن همه بودجه‌ عریض و طویل (و ایضا عمیق و قطور!) و خیل عظیم دست‌(و ایضاً پا!) اندر کار، وقتی یک سریال آبکی از خودش دَر می‌کند، برای ده‌ها و یا شاید صدها بار بازپخش می‌کند! یعنی آنقدر پایش را رویش گذاشته و با فشار می‌چرخاند که حسابی پخش زمین شده و دیگر با هیچ کاردکی جمع نشود! آن وقت ما (یعنی این یاروگفتنی درب و داغان) با این همه کمبود بودجه، و محدودیت ذوق و قلم، مطالب وبلاگ را که ماهیان (!) متمادی برایشان قلم‌فرسایی و مخ‌سوزی کردیم، به همین راحتی رها کنیم و برویم؟! نخیر آقا! ما نعمت‌زوال نیستیم! ما هم بلدیم بازپخش کنیم! پس تصمیم گرفتیم بعضی مطالب آن جوان‌مرگ ناکام را، با یک سری تغییرات جزئی، به این مکان جدید منتقل نموده و زحمت مالیدنش را به شما خوانندگان عزیزتر از جان موکول نماییم!! پس با اجازه!

و اینک پُست اول آن تیر به جگر خورده که در تاریخ سه‌شنبه شانزدهم مهرماه 1392 و در ساعت 11:11 دقیقه نوشته شد:


به نام آن که چهره خندان را زیباتر آفرید!

ز هشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد ... دلا دیوانه شو! دیوانگی هم عالمی دارد!

صاحب این قلم ادعایی در طنزپردازی ندارد، بلکه طنزخوان قابلی است! چونان مردان دلاور قدیم*که آشپز نبودند، ولی از خوردن آش لذت‌ها می‌بردند و کِیف‌ها می‌کردند!

غرض حقیر این است که در محضر شما خوانندگان باذوق و باصفا، دور هم بگوییم و بشنفیم و اندکی از غمها را دور هم تلیت کرده و با هم نوش جان کنیم تا مگر ذرّه‌ای هم که شده، دشواری‌های زندگی‌مان را به باد فراموشی بسپاریم!

پس به قول «یارو گفتنی» می‌نویسیم که نوشته باشیم!

به امید یاری آن مهربان و همراهی شما نازنینان ... .

یا حق


--------

* عرض شد مردان قدیم، زیرا مردان جدید، چنان که افتد و دانی، ذوقی شائق و دستی دراز دارند در پخت و پز و ایضاً تعویض مای‌بی‌بی و اخیراً مای‌لیدی!!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی