یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

چه خوب که یادتونه!

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ق.ظ

سلام دااااغ به گل روی همه‌ی ترشیده‌ها و شوریده‌های باصفای بامعرفت بامرام باوفای باوقار باشعور باشخصیت، از خرد گرفته
(کوچول و موچول، بچه‌های ممول! و نسیمکه اینجابهزور خودشو جا کرد!)تا متوسط! (بهار و ندا و یولدوز* و شهرزاد 14ساله(!) و بچه باحال و دختری خاص (کجکی بخونین!) و بهاران و  آرزو و ... ) تا گنده (باجناق جان علیرضا و قاسم نیگ و بیدل و ممول و حاج علیشون و سیمرغ و مــــن؟! و ... ) و دو ایکس لارج(!) (زبله و ننه‌بزرگ و عمّه‌ی شوریده و ...)

همونطور که توی کامنتها گفتم، من این خواننده‌های باحال و باصفا و ... (با همه‌‌ی چیز میزای فوق!) رو  با خواننده‌های سایتهای قراضه‌ای مثل ویکیپدیا هم عوض نمیکنم! چه برسه به خواننده‌های معلوم‌الحالی مثل ساسی و ماسی و آغاسی و داریوش و گوگوش و دوگوش و چارگوش و پیشرو و پسرو و شل‌کن و سفت‌کن و تهی و پوک و پلاسیده و ماسیده و هیچکس و بیکس و کرکس و  یاس و ناس و آس و پاس و الی آخر!!!

و البته قربون اون حافظه‌های درب و داغونتون برم که اونقدر بخارات ترشیدگی به خون مبارک رسیده که اسیدیته‌ش بالا رفته و بالکل سیم میمای مغز سولفاته شده و حق میدم که حتی اسم عمّه‌ی من هم یادتون نمونده باشه، چه برسه به پستهای درپیت اون وبلوگ ناکام!

بهرحال تعدادی از خواننده‌های جون جونیٍ، به طمع جایزه‌ی ارزنده که نه، بلکه برای شادی دل این شوریده‌ی ورپرسده، لطف کردن و تا جایی که کشش داشت زور زدن و چیزایی که یادشون مونده بود رو نوشتن!

راست و حقیقتش، تا دیروز صبح همین حدودا، شهرزاد عزیز ترشیده، طی یک رقابت تنگاتنگ با بیدل ورپریده تونست برنده بشه و همونجا به بنده خدا خبر خوشش رو دادیم (البته یواشکی و ایمیلکی!)

برای این که از فضولی خدای نکرده طوریتون نشه هم عرض می‌کنیم که جایزه به انتخاب خودش یکی از این دو مورد بود:

1. دو هزار تومن شارژ ناقابل موبایل که یحتمل چون مفتی بوده تا شب خرج اتینا میشه!!

2. یا اینکه به نیابت از ایشون، یک زیارت امام رضا علیه السلام و دعا توسط یکی از خواننده‌های عزیز که توی مشهد هستن انجام بشه! (و ایشون این گزینه رو انتخاب کردن)

جایزه‌ی ایشون، امروز تقدیمشون خواهد شد و همینجا از اسپانسر عزیز (بزرگواری که تقبل زحمت کردن برای این زیارت) تشکرات صمیمانه می‌کنیم!

اما بعد از این همه تفصیلات؛ حدود ساعت 10 دیروز یهویی یه کامنتی از یکی از خواننده‌های مظلوم و سربزیر و ساکت و آروم وبلاگ به اسم آرزو بانوی گرامی، صاحب وبلاگ 32 نقطه به آدرس ایییش7 (!) یا عیش7 (!) واصل شد که در کمال ناباوری اسم و آدرس دقیق 15 مطلب اون وبلوگ نفله شده رو گفته بودن!!! (ناگفته نماند که دیشب هم شونزدهمی رو گفتن!) یعنی رسماً رکورد حافظه و آیکیو رو شکستن و نشون دادن که ماشالا هزار ماشالا حتی بیشتر از خودم حواسشون به چرندیاتی که مینوشتم بوده! دمشون گرم و لطفشون پایدار!

مشکلی که هست اینه که نه ایمیلی از ایشون داریم و نه وبلاگشون کامنتدونی باز داره که بشه خبرشون کنیم، لذا احضاریه رو آخر مطلب قبلی چسبوندیم و جایزه ایشون هم حاضر و آماده گذاشتیم کنار تا سر و کلّه‌شون پیدا بشه و دو دستی تقدیمشون کنیم! شما هم هرجا دیدینش خبرش کنین بیاد تا خدای نکرده به سرنوشت خدابیامرز بنت‌الپاپا دچار نشه!! متشکرم!


  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی