یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

گفته‌اند که لِلجنون فنونٌ! یعنی دیوانگان هم، در عین لایعقل بودنشان، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متفاوتی دارند و با شیوه‌های متنوّعی دیوانه‌بازی در می‌آورند! پس به طریق اولی، وبلاگ‌نویسان که بهره‌ی بالاتری از هوش (چه هیجانی و چه شناختی!) دارند، قطعاً و تحقیقاً شیوه‌های متنوّع‌تری را برای ابراز دیوانگی -ببخشید!- وبلاگ‌نویسی‌شان دارند! این شوریده‌ی نفله بر آن است که با استمداد از شما خوانندگان عزیزتر از جان، گامی لنگ لنگان در شناسایی و دسته‌بندی گونه‌ها یا ژانر‌های مختلف وبلاگ‌نویسی برداشته و اسباب آرامش روح آن عزیزان و شادی دل بازماندگان را فراهم آورد!

پسران دل‌شکسته:

این گروه از بلاگرها، به تازگی در غم از غرق شدن تایتانیک مربوطه در اعماق اقیانوس اطلس سر کوچه‌شان، داغدار و سینه‌سوخته‌ بوده ، تنها مونس‌شان در طول روز، لپتاپ و  pes و IGI  و قلیون و ... و در طول شب، بالش خیس از اشک و ترشّحات بینی‌شان می‌باشد! در و دیوار غار تنهایی این داغدیدگان (که همان اتاق خواب لمشت و پلشت و درهم‌ریخته‌شان می‌باشد!) پر از پوسترهای عشقولانه مشکی‌آمیز و بعضاً حاوی تصاویر خاک‌برسری می‌باشد و تنها خروجشان از آن مکان، فقط در هنگام نیاز به تغذیه و صد البتّه دفع ضایعات تغذیه می‌باشد!

نشانه‌شناسی:

1. قالب وبلاگ:

از آنجا که ضربه‌ی عاطفی‌ وارد شده به این موجودات رقیق‌القلب و فوق‌احساسی بسیار تکان‌دهنده و مخرّب بوده و قهر کردن معشوق دنیای واقعی یا مجازی‌شان، حادثه‌ای جان‌گداز در حدّ و حدود جان‌باختن تمام فکّ و فامیلشان در زلزله‌ی هشت ریشتری تلقّی می‌شود، این جماعت همیشه‌ سوگوار بوده و قالب وبلاگشان غالباً (به جناس ناقص دقّت بفرمایید!) مشکی‌پوش می‌باشد!


تک‌درختم سوخت، بگذار جنگل بسوزد؛ و یا: دیگی که واسه من نجوشه، بذار کلّه‌ی سگ توش بجوشه ... حالا که معشوق بلاگر مربوطه پریده،  پس اساساً دودمان عشق پررررر!


به انحنای گردن عاشق دل‌شکسته دقّت کافی مبذول بفرمایید!!



حالا که عشق نباشد، آماده‌ی اهدای دل و جیگر و روده و آلات و ادوات مربوطه (اعم از آک و کارکرده!) در صورت وقوع مرگ مغزی، به بالاترین قیمت پیشنهادی هستیم!

2. تصاویر وبلاگ: کاملاً قابل پیش‌بینی است که با توجّه به ضربه‌ی کاری وارد شده به عواطف و احساسات این موجودات جیگیلی جزقله‌ی حسّاس و نازنازی، این هنرمندان نازنین برای تهیه‌ی تصاویر مورد نیاز وبلاگشان، از مدلها و مانکن‌هایی استفاده می‌کنند که اساساً از ناراحتی مزمن ستون فقرات رنج برده و به طور مادرزادی دچار فیگور منحنی و مورّب (خمیده به عقب یا جلو!) می‌باشند!


بله! درست حدس زدید! اینه همون جوانی که بر درختی تکیه کرده!!


غار تنهایی این بابا، مجهز به دار و درخت نیز می‌باشد!!



عشّاق عزیز دقت بفرمایند که این فیگور برای بعد از صرف وعده‌های غذایی حاوی لوبیا و کلم و ... به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود!


عاشق در درگاه معشوق... ؟!
نچ! دم در کلوپ جمشید‌سی‌دی برای خرید آخرین نسخه‌ی pes2014 !!

تبصره: این پُست ادامه دارد! راستش بیشتر از این‌ها بود، ولی در خلال ویرایش و تکمیلش، بلاگفای عزیز اون قسمتهایی که دوست نداشت رو قورت داد! حالا هم هرچی میگم اخخخخ، پس نمیده! لذا مجبور شدم برای رفع نگرانی شما نازنینان تا همینجاش رو بفرستم روی ایر و بقیه‌ش رو بعدا دوباره بنویسم! ببخشید!)

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی