یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

بازپخش (6): سرم درد نمی‌کرد، ولی ... !

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ


نوشته شده در چهارشنبه ششم آذر 1392 ساعت 10:16


اگر می‌خواهید کامتان برای مدتی تلخ شده و از لذات زندگی هیــــــــــــــچ بهره‌ای نبرید!

اگر گنه‌کار هستید و می‌خواهید گناهانتان بریزد و استخوان سبک کنید!

اگر از آنانی هستید که گمان می‌کنند هرچیزی که من را نکُشد، قوی‌ترم می‌کند!

اگر مغز اضافی دارید و جمجمه‌تان سنگینی می‌کند و دنبال جایی برای خرج کردنش هستید!

اگر می‌خواهید شهوات و احساساتتان را کنترل کنید و فعلاً بی‌خیال درد ترشیدگی و شوریدگی شوید!

اگر می‌خواهید گذشت زمان را خیلی سریع احساس کنید و همه‌اش منتظر فردا نباشید!

اگر می‌خواهید مدّتی با همگان مهربان‌تر شده و به همه التماس دعا بگویید!

اگر می‌خواهید به جذابیت‌های نهفته‌ی صفحات مشخصات و مقدمه‌ی کتابها و پرزهای قالی پی ببرید!

اگر می‌خواهید از میزان آموزندگی شبکه‌های بازار و چهار تلویزیون مطلع شوید!

اگر طالب هیجان هستید و با دیدن کابوس و خواب ناجور، هیجان‌زده می‌شوید!

اگر می‌خواهید بی‌خیال اینترنت و وبلاگ شده و لَختی (نه لُختی!) از شر این شیطان بیاسایید!

و اگر هزار درد بی‌درمان دیگر دارید و می‌خواهید سرتان را که درد نمی‌کند، دستمال ببندید!

همین امروز به سایت http://www.sanjesh.org/ مراجعه فرموده و در اولین آزمونی که به چشمتان خورد، شرکت فرمایید!!!

لذا و به علّت پاره‌ای تعمیرات (!) این حقیر فقیر، شوریده‌ی ترشیده‌ی ورپریده، تا اطلاع ثانوی از ارائه‌ی هرگونه پُست در وبلاگ معذور بوده و از همگان حلالیت طلبیده و ایشان را به خدای مهربان می‌سپارد و از یکایک بزرگواران التماس دعای خیر دارد!!!

*** خلاف ادب بود که بی‌خبر برم و منتظرتون بذارم.

واقعاً سرم درد نمی‌کرد ولی برای خودم دردسر درست کردم! خیلی درسخون نیستم، ولی می‌خوام قبول نشدنم به عذر وبلاگ نباشه و خاطره‌ی بدی نمونه برام از وبلاگ ... پس با اجازه‌ی شما عزیزای دلم، یکی دو هفته‌ای از خدمتتون مرخص می‌شم! البتّه نه این که کلّا نیام! میام انشاالله تا جایی که بتونم! کامنتها رو هم سعی می‌کنم جواب بدم! ولی اجازه بدین این دو هفته مطلب نذارم و انشاالله بعد از آزمون با یه انرژی مضاعف یه دفگی منفجر بشیم و دور هم بتّرکونیم!!

ممنون از همراهی و همدلی همه‌ی شما نازنینان! همیشه محتاج دعاهای خوبتون هستم!

واقعا از صمیم قلب همه‌تون رو دوست دارم و به خدای مهربون می‌سپرمتون!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی