یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

شوریده‌شناسی

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - شوریده‌شناسی


یک زمانی، اون قدیم ندیما، مشتریای وبلوگ قراضه‌ی ما، طی یک تلاش نافرجام دنبال پیدا کردن چهره‌ی ما توی تصویر خاک‌برسری توضیحات وبلوگ بودن! یعنی این:



چندی پیش هم،زبله‌بانوی شیطون‌بلا، نمی‌دونم کجا و چطور که خودم هم نفهمیدم سونوگرافی‌م کرد و کودک درونم رو این‌طوری نشون داد:



امشب هم، اینممولی ناجنس ناقلا، نمیدونم از کجا عکس یکی از نوامیس از حرمسرا گریخته‌ی مارو پیدا کرده و توی وبلاگ کوفتیش پخش کرده:



حالا شما بفرمایید اینیاروگفتنیشوریده‌یترشیده‌یدربه‌درجون‌سختچشم‌وگوش‌دریده‌یورپریده‌ینفله‌یدوبنده‌بندتنبون‌گل‌گلیبا اون حرمسرای کذایی و ضعیفه‌های جورواجورش رو چه جوری تصور می‌کنین؟!؟

پس‌نوشت:با خبر شدیم یه عده صهیونیست مزدور استکبار جهانی، یه سایت درپیت زاقارت راه انداختن و از شهرت و نیکنامی وبلوگ ما (یعنی YAAROO) سوءاستفاده کرده و با زیر پا گذاشتن قانون کپی‌رایت، اسمی شبیه اسم مارو برای سایت قناسشون انتخاب کردن! یعنی YAHOO! حالا همگی پاشین برین در اعتراض به این عمل ددمنشانه یکی یه تف گنده توی سایتش بکنین و برگردین!!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی