یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

عطر تک

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ق.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - عطر تک


اخوی:سلام داداش! اون عطری که توی مجلس پسرخاله زده بودی عجب عطری بود! اسمش چی بود؟

ما:عطر مطر زیاد دارم! یادم نیست! کدومشو میگی؟

اخوی:همونی که خیلی خوشبو بود! خیلی هم تک بود لامصّب!

ما:فکر می‌کنم قظچغ بود!

اخوی:آهان! همون! عجب بویی داره! از کجا خریدیش؟

ما:از همون جای همیشگی، قظچقغ‌فروشی!

اخوی:میخوام برم بخرمش! خیلی تکه! عاشــــقشم!

ما:خوب باشه!


پنج دقیقه و یازده ثانیه بعد:


باز هم اخوی: یه چیزی بگم داداش؟

ما:بفرما

اخوی:میدونی که من دوست دارم همیشه تک باشم! میشه یه لطفی کنی؟ تو دیگه اون عطره رو نزن!

ما:خوب باشه!


اخوی:مرسی داداش!

ما:خواهش!


هفت دقیقه و سی و پنچ ثانیه بعد:


این دفعه هم اخوی:راستی داداش! یه خواهش!

ما:بفرما

اخوی:میگم قول دادی دیگه از اون عطره نزنی ها!

ما:خوب؟

اخوی:خوب پس دیگه لازمش نداری!

ما:آره خوب!

اخوی:پس میدیش برا من؟!

ما:باشه!

اخوی:ایول داداش! دمت گرم! خیلی کارت درسته!

ما:خواهش میکنم! ناقابله!

اخوی:فقط یه چیزی!

ما:جان؟

اخوی:قول دادی ها! دیگه هیچوقت از اون عطره نخری ها! میخوام تک تک باشه!!



این عکس هم هویجوری!!!


تتمّه: دل‌نوشته‌های برگزیده پست قبلی هم منتشر شد!!!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی