یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

با خوانندگان وبلوگ!

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - با خوانندگان وبلوگ!

سلام به گل روی ماه همه‌تون! بالاخره مدیریت این وبلوگ درپیت باز شد و دستمون رسید که چار خط سیاه کنیم!

اول از همه این که خسته‌ی این همه تعطیلی و استراحت نباشین! خدا واقعاً بهتون قوّت بده!

دوم از همه هم این که با این ادا اطوار‌های بلاگفا (از گور به گور کردن و دزدوندن(!) وبلوگ توی آدرس قبلی گرفته تا گیر دادن به بعضی لینکها و نداشتن فضای آپلود و مشکل توی ورود به مدیریت وبلاگ و ...) شاید ما هم به سرمون زد و اسباب اثاثیه رو بار زدیم رفتیماونجا که عرب نی انداخت!لذا از همین الآن گفتیم که بعداً شرمنده‌ی شما نشیم!

سوم از همه: برادر نازنینی که طی سه کامنت خصوصی طولانی شرح حال خودت و عشقت که شوهر و بچه داره رو نوشتی و از این یاروی نفله خواستی که کمکت کنیم تا بهش برسی! راستش کمکی از ما ساخته نیست! یعنی خودمونی‌تر عرض کنیم، اشتباه گرفتی اخوی! خوش باشی!

چهارم از همه: بعد از اهدای جایزه‌ی نفیس دست خر بلورین به اون خواننده‌ی نازنینی که با جستجوی عبارت «شوشول در لیوان» به وبلوگ درپیت حقیر رسیده بود(در این پست)چند تار مو از سبیل همون خره رو تقدیم می‌کنیم به اون خجسته‌دلی که با جستجوی عبارت وزین«تعبیر خواب ریختن سبیل سمت راست»به ما رسیدن! البته با مراجعه به لینک مذکور، موارد جستجوشده‌ی دیگه‌ای هم خواهید دید که چون وسعمون نمی‌رسه جایزه‌ی درخوری بهشون تقدیم کنیم، همونجا میذاریم بمونن!

و پنجم از همه: با تشکّر از شما دوست شیرپاک‌خورده (با اسم مستعار «دوستی») که ساعت سه و نیم صبح جمعه(!) از خور و خواب و خشم و شهوتت(!) زدی و اینترنت رو زیر و رو کردی و به قول خودت صفحه‌ی دوم شناسنامه‌ی ما رو یافتی و افشا کردی! موجبات انبساط خاطر ما و اهالی حرمسرا رو فراهم کردی! دستت درست رفیق!!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی