یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

بیاین خاطره بازی!

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ق.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - بیاین خاطره بازی!

دیشب که از گذشته‌ها و «زوربال» نوشتم، به ذهنم رسید که به مناسبت سالگرد «هشتم آذر هفتاد و شش» یه خاطره‌بازی دیگه بکنم و از حس و حال و چیزایی که اون روزها به چشم خودم دیدم و به گوش خودم شنیدم و با تمام وجودم احساس کردم بنویسم!

اینطور خاطره تعریف کردن‌ها، یک‌طرفه مزه نمیده! پس از شما رفقای باصفای این وبلاگ درپیت -چه اونایی که خودشون دیدن و چه اونایی که بعدها قصّه‌ش رو شنیدن!- میخوام زحمت بکشین و از دیده‌ها و شنیده‌هاتون در مورد اون عصر تاریخی بنویسین!

از ماجرای اتّفاقی که این چند مرد رقم زدن:

 

http://iranmdb.com/sites/default/files/styles/large/public/news/iran-8_azar_5.jpg

و اتّفاقاتی که بعدش توی خیابونها افتاد و اون روز سرد پاییزی رو تبدیل به یک حسّ جاویدان و تکرارنشدنی غرور و اتّحاد ملّی برای نسل ما کرد...

ممنون از خاطره‌بازی!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی