یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

امروز روز دیگریست!

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ق.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - امروز روز دیگریست!

سلام

شادی، آرام آرام به دلت می‌نشیند، درست همان لحظه‌ای که پشت پنجره ایستاده‌ای و نشستن آرام آرام‌ِ برف را تماشا می‌کنی...

هراس و لرزی از سوز و سرمای حیاط و کوچه نداری، وقتی خانه‌ات گرم است... مثل همان عاشقی که از نامهربانی کسان و ناکسان نمی‌رنجد و نمی‌لرزد، چون اجاق دلش به شعله‌ی عشقی افروخته است!

می‌شنوی صدای چکه‌های برفاب را ..؟! که از ناودان شکسته‌ی حیاط، به زمین سفت و منجمد می‌چکد و یخ صلب و زمخت را سوزن‌سوزن، سوراخ می‌کند ... مهربانی و لبخند توست در این سیاه‌سرمای زم‌ستان، که دل دوستت را به شوق می‌لرزاند و دل نادوستت را به رحمت -نرم‌نرم- گرم می‌کند ...

برف چه ساده و یکدست و نورانی و ناز، ملحفه می‌کشد به همه‌ی زشت و زیبای طبیعت ...

و دیگر چه بهانه‌ای می‌جویی برای شاد بودن ..؟!

http://www.seemorgh.com/images/iContent/1389-12/Trees-in-Snow.jpg

چهلم محمد و سالگرد حسین -به تلخی فراوان و گزنده- گذشت، مثل همه‌ی اتفاقات خوب و بد دیگر زندگی... به این یاروگفتنی نفله حق بدهید که این رویارویی مرگ و زندگی، آن هم در مورد نزدیکترین کسانش، اوقاتش را رنگ‌رنگ کند! این برادر کوچکتان از آن بندگان ناجور خداست! و از همه‌شان ضعیف‌تر و جزوع‌تر و هلوع‌تر و ظلوم‌تر و جاهل‌تر و ناقص‌تر ...

این مدّت دست و سرم پرمشغله و پراکنده  ولی دلم مثل همیشه، پیش دوستان نازنین و بزرگوارم بوده و هست؛ امروز باز برگشته‌ام که -به شرط حیات- باز هم بنویسم و مزاحم چشم و وقت شما نازنینان بشوم و مثل همیشه محتاج و نیازمند توجّه و لطف و نقد و نظر شما عزیزان دلم هستم.

همدیگر را یاری کنیم تا به یاری ِاوگل بگوییم و گل بشنویم و گل بخندیم، مثل قدیمها!

نظرات بدون تأیید منتشر می‌شوند؛

مخلص همه‌ی شما، یاروگفتنی

  • یارو گفتنی

نظرات  (۱)

سلاااااام جناب شوری ده :) چه خوب شد که اینجایین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی