یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

من شما را دوست دارم

یادداشت‌های یک پسر شوریده

دامن شادی چو غم آسان نمی‌آید به دست
پسته را خون می‌شود دل، تا لبی خندان کند ...

آخرین مطالب

خوش خبر!

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ
یادداشت‌های یک پسر شوریده - خوش خبر!

آهای خــــــــــــــبر! آی ملّت خبـــــر! آی ترشیده‌ها! خبر خــــــــــــــوش! آی کپکیده‌ها خبر داغ! بپا دستت -ببخشید- گوشِت نسوزه!!!

کلـــــــاغ خوش خبر اومد و یه خبر توووووووپ و طلـــــــــــــایی واسه ترشیده‌ی ور‌پریده‌ی شما آورد!

و از اونجا که کلّـــــاً آدم تنها خوری نیستم، میخوام خوشیش رو با شما ترشیده‌های پرپریده‌ تقسیم کنم!

فقــــــــــــط!!!

...

!!!

:)

(:

دوست دارم قبل از اعلامش، خودتون خبر رو حدس بزنین! از الان وقت دارین تا چند ساعت دیگه که دستم به این‌ترنت نفله برسه باز! پس منتظر باشین و حدساتون رو کامنت کنین!!!

کامنت‌ها هم تأییدیه که کسی از روی دست اون یکی نگاه نکنه و هیجانش بیشتر بشه!!!

راهنمایی: خبر مربوط به یکی از پست‌های وبلوگ مرحوم قبلی بود!!! یکی از پُُست‌های مسابقه‌ای!!

  • یارو گفتنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی